Uudistunut OmaTTBotnia tekee etäpalveluista entistä sujuvampia

TT Botnian mobiilisovelluksen aiempaa selkeämpi käyttöliittymä ja entistä laajemmat etäpalvelut helpottavat työterveyspalveluiden käyttöä.

 

Uudistuneen mobiilisovelluksen avulla työterveyspalvelut kulkevat mukana entistä joustavammin. Uusi selkeä käyttöliittymä tuo tärkeimmät toiminnot heti aloitussivulle: ajanvarauksen, chatin ja pääsyn OmaKantaan. Uutta on myös valikosta löytyvät ohjeet, kuten miten valmistautua erilaisiin mittauksiin, mielenterveyteen ja ergonomiaan liittyvät tiedot sekä erilaiset harjoitteet. 

 

Asiakkaamme suosivat entistä enemmän etäpalveluiden käyttöä, ja uudistetulla sovelluksella vastaamme tähän tarpeeseen. Aiemmin jo käytössä olleita etäpalveluita ovat aikojen varaus työterveyshoitajille ja työfysioterapeuteille, soittopyyntöjen jättäminen, kiireettömien viestien lähettäminen, hoitaja tai lääkäri chatin käyttö ja videovastaanotolle liittyminen. Tuttua on myös sovelluksesta löytyvät laboratorion ja röntgenin yhteystiedot sekä työterveyshuoltoon varattujen aikojen peruuttaminen sovelluksen kautta. Jatkossa asiakkaille tulevat näkyviin myös työterveyslääkärille ja työterveyspsykologille varatut ajat. 

Sovellus vähentää puhelinjonotusta ja tekee yhteydenpidosta helppoa niin asiakkaalle kuin meillekin.

Uudistuksen myötä sovellus helpottaa käytännön asiointia: sen kautta voi nyt päivittää omia yhteystietojaan ja tarkistaa reseptit tai terveystiedot OmaKannasta. 

 

”Sovellus vähentää puhelinjonotusta ja tekee yhteydenpidosta helppoa niin asiakkaalle kuin meillekin. Olemme saaneet paljon positiivista palautetta sen käytettävyydestä”, kertoo TT Botnian vastaava työterveyshoitaja Pia Wägar. 

 

Kehitämme palvelujamme aktiivisesti asiakkaidemme arkea helpottaviksi, ja hyödynnämme teknologiaa inhimillisellä otteella. Uudistettu mobiilisovellus onkin osa TT Botnian lupausta tehdä työterveydestä sujuvaa – vaivatta.