TT Botnias telefonlinjer fungerar för närvarande inte, problemet åtgärdas.

Förnyad mobilapp gör distanstjänster ännu smidigare

Ett nytt, tydligare gränssnitt i TT Botnias mobilapp i kombination med utökade distanstjänster gör det enklare att använda företagshälsovårdens tjänster. 

 

Med den uppdaterade appen har du företagshälsan med dig flexibelt och tillgängligt var du än är. På startsidan hittar du direkt de viktigaste funktionerna: tidsbokning, chatt och tillgång till MittKanta. Även menyn är uppdaterade med instruktioner, till exempel hur du förbereder dig inför olika mätningar, information om mental hälsa och ergonomi samt olika övningar. 

 

Efterfrågan på distanstjänster ökar, och den förnyade appen svarar mot dessa behov. Redan tidigare kunde man via appen boka tid hos företagshälsovårdare eller företagsfysioterapeut, lämna en ringbegäran, skicka icke-brådskande meddelanden, chatta med hälsovårdare eller läkare samt delta i videomottagning. Som tidigare hittar man även laboratorie- och röntgenkontakter i appen och man har möjlighet att avboka tider direkt i appen. Framöver visas även bokade tider hos företagsläkare och företagspsykolog. 

Appen minskar telefonköerna och gör det enkelt att hålla kontakt, både för kunden och för oss.

 I och med uppdateringen blir det enklare att sköta praktiska ärenden i appen: nu kan du uppdatera dina kontaktuppgifter och kontrollera recept och hälsouppgifter via MittKanta. 

 

”Appen minskar telefonköerna och gör det enkelt att hålla kontakt, både för kunden och för oss. Vi har fått en hel del positiv respons för användarvänligheten”, säger TT Botnias ansvariga företagshälsovårdare Pia Wägar. 

 

Vi utvecklar våra tjänster aktivt för att underlätta kundernas vardag och använder teknologin på ett mänskligt sätt. Den förnyade mobilappen är en del av TT Botnias löfte om att göra företagshälsovården smidig – utan besvär.